24 października 2020

Pierwsza zimowa kartka - Frozen Roses

Witajcie kochani. Pozostając w zimowych klimatach i korzystając z papierów Ciao Bella - Frozen Roses, postanowiłam zrobić pierwszą w tym roku Bożonarodzeniową kartkę :)

Do jej zrobienia, oprócz papierów wykorzystałam fluid DecoArt w pięknym świątecznym kolorze Red Hue, cudnie zimowy brokat WOW - Sparkling Snow oraz mikrokulki, które dodały ciekawego efektu. By nadać kartce bardziej świątecznego wyglądu, tekturki pomalowałam czerwonym fluidem i w połowie zembossowałam pudrem WOW. Embossingu użyłam również na wyciętych z papieru elementach (tagu i okrągłej etykiecie). Koronki, kwiaty i małe olchowe szyszki dodały kartce lekkości, zaś cała kartka potraktowana pastą śniegową zyskała bardzo zimowego wyrazu.













   
   

   

   








Brak komentarzy: