30 lipca 2020

CHOOSE THE SHINE-TAG

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was tag z wykorzystaniem mediów głównie od DecoArt oraz Lindy's Stamp Gang.
Zapraszam dalej!




W pracy postawiłam na fiolet. W pierwszej kolejności bazę hdf pokryłam białym gesso, następnie  nałożyłam pastę strukturalną od Amsterdam, wykorzystałam ją również na bazy hdf kwiatów. Po dokładnym wysuszeniu na  moje tło naniosłam Squirts od Lindy's Stamp Gang. Dodatki kompozycji zaś to zieleń i złoto. Choć użyłam metalicznych farb w efekcie końcowym postanowiłam je przygasić białym gesso-jestem bardzo zadowolona z tego efektu. Wykorzystałam również elementy Die-cut z nowej kolekcji od Kaisercraft- Amethyst.  Na koniec odrobina chlapań :)





WYKORZYSTANE MATERIAŁY







tusz-archival-jet-black_5426.jpg







Brak komentarzy: