27 lipca 2020

LETNI LAYOUT Z MOTYLAMI - TUTORIAL



 Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was letni Layout pełen słońca, kolorów i dziecięcej radości.
W rama inspiracji znajdziecie poniżej kilka zdjeć na szczegóły pracy, zaś w opisie poniżej link do filmu z tutorialem.

Jak zawsze przeglądając zdjęcia mam ochotę je wszystkie rozwiesić w pokoju i stowrzyć kolaż wspomnień, jednak same zdjęcia nawet w ramkach nie prezentuję się tak zjawiskowo, jak te włąsnoręcznie ozdobione, opowiadające historię zdjęcia lub wydobywające ze zdjecia, uczucia jakie ma sie w sobie podczas patrzenia na uchwyconą chwilę. Dlatego co jakiś czas wybieram jedno zdjęcie, które w danej chwili wzbudza we mnie najwięcej emocji i uczuć, które potrzebuję znaleźć ujście.
Sposobem na to jest jest dla mnie właśnie Layout, inaczej scrap, dzieki któremu mogę te wszystkie emocje uwolnić, a przy okazji stworzyć piękną dekorację do domu.



Dzieci zawsze kojarzą mi się z beztroską, szczerą radością i nieustającym odkrywaniem świata. 
Zdjęcie, które wybrałam natchnęło mnie do fantazyjnego wykorzystania letnich barw, które znajdziecie na papierach Mintay "Better Times". 
Pomiedzy te wszystkie kwiaty i koronki przemyciłam tekturki embossowane pudrami Lindy's Stamp Gang oraz kolorowane mgiełkami Distress Oxide Spray. 





Mikrokulki oraz chlapania pozwoliły zcalić kompozycję, zagosporawoać wolne przestrzenie, które przebijały się gdzieś pomiedzy, a także dodać nieco blasku i iskrzenia. Zupełnie jak iskierki radości w oczach dziecka.







Jeśli spodobał się Wam mój projekt, możecie sami taki wykonać. W linku poniżej znajdziecie film z instruktażem na stworzenie takiej ozdoby.






UŻYTE MATERIAŁY

  
  

   

  

   

  




Brak komentarzy: