23 lipca 2020

LAYOUT "SEE THE WORLD"

Witajcie,
Zawsze myślałam, że tropikalne klimaty to nie moja bajka, ale kiedy zobaczyłam kolekcję Sunkissed od Kaisercraft, poczułam nieodpartą ochotę zmierzenia się z nią.
To świetna kolekcja do wakacyjnych scrapów, ale ja chciałam ją przetestować w innym wydaniu. Na zdjęcie z pawim piórem natknęłam się już jakiś czas temu, jednak cały czas zastanawiałam się, w towarzystwie jakiej kolekcji będzie mu najlepiej. Sunkissed wydała mi się idealna. Do zestawu dokupiłam arkusz Tutti Frutti, z którego wycięłam prawie wszystkie elementy, uzupełniając je kwiatami z arkusza Pina Colada. Na tło natomiast wybrałam Lemon Lime - byłam ciekawa jak poradzę sobie z pracą na takim kolorze.
Wyjątkowo nie zabezpieczyłam papieru clear gesso. Wiedziałam, że nie będę używała zbyt dużej ilości mediów i postanowiłam zaryzykować. Wymieszałam pastę strukturalną z farbą akrylową w limonkowym kolorze i nałożyłam ją przez maskę. Muszę przyznać, że sam papier poradził sobie bardzo dobrze mimo swojej lżejszej gramatury. Następnie zrobiłam trochę kleksów i chlapań mgiełkami Lindy's w kolorach Tilt a Wheel Teal i Shamrock Green i przeszłam do budowania kompozycji.
Poza wyciętymi z kolekcji elementami, wykorzystałam również tekturki i odlewy z żywicy, które pomalowałam farbami akrylowymi i gdzieniegdzie pociągnęłam złotym woskiem metalicznym. Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu ☺️










WYKORZYSTANE PRODUKTY:










Uściski,



Brak komentarzy: