4 sierpnia 2020

MONOCHROMATYCZNY MEDALION

Cześć,
Dziś mam dla Was prostą, monochromatyczną dekorację, która jest fajnym sposobem na ćwiczenie techniki suchego pędzla.
Zaczęłam od przyklejenia wszystkich elementów kompozycji do okrągłej bazy hdf przy pomocy gel medium. Nie jestem zbyt cierpliwa, dlatego zawsze sięgam po nagrzewnicę, żeby wysuszyć kompozycję na tyle, aby była wystarczająco stabilna podczas malowania. 
Położyłam dwie warstwy białego gesso i ponownie wszystko wysuszyłam. 
Czas na mgiełki. Zaczęłam od Moon Shadow Long John's Silver i żeby dodać więcej głębi, sięgnęłam po Starburst Frolic in the Forest Black. Ważne, żeby na tym etapie dobrze wysuszyć pracę. 
Następnie sięgnęłam po płaski pędzel i białe gesso. Nakładałam niewielką ilość, którą jeszcze wycierałam delikatnie o kawałek tektury tak, żeby na pędzlu została dosłownie odrobina produktu. I powoli, krok po kroku, wydobywałam detale, susząc w międzyczasie pracę między etapami. 
Na koniec przy pomocy białego, matowego wosku, który nakładałam na palec, dopracowałam detale.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.






Uściski,

WYKORZYSTANE PRODUKTY:










Brak komentarzy: