4 czerwca 2019

NOTES W FORMACIE DL


Witajcie w upalny dzień! Mam nadzieję, że cieszycie się z pięknej pogody równie mocno, jak ja. Chociaż do mojej pracowni słońce jedynie rano, to i tak daje mi energię na resztę dnia. A co dziś ciekawego znalazło się na moim warsztacie? Notes w formacie DL! Jesteście ciekawi, jak się prezentuje? To zapraszam!

Postanowiłam ponownie sięgnąć po kolekcję "Pen&Ink" od Kaisercraft, z której już kilka tygodni temu stworzyłam album harmonijkowy w stylu shabby. Tym razem papierów użyłam tylko do ozdobienia okładki, natomiast wkład dałam ze zwykłego papieru wizytówkowego.
Okładkę wycięłam z tektury introligatorskiej - zastosowałam takie wymiary, aby można było umieścić wewnątrz kartki z przeciętego na trzy części arkusza A4. Brzegi tektury zabezpieczyłam taśmą, a następnie okleiłam papierami obydwie części.



Wierzchnia warstwa papieru została pokryta pastą strukturalną, która stworzyłam mieszając białe gesso z proszkiem od 13@rts. Nałożyłam ją przez maskę Tima Holtza. Do ozdobienia okładki wykorzystałam grafikę z motylami wyciętą z arkusz "Ephemera", naklejki oraz trochę jasnych kwiatów.
Centralną część zajmuje ramka, która stworzyłam odbijając stempel czarnym tuszem Archival Ink, a następnie wycinając odbitkę. Listki również zostały zabarwione tym tuszem - po prostu dociskałam skrapki do poduszki, dzięki czemu "żyłkowanie" wygląda bardzo wyraźnie.



Papiery "Pen&Ink" są utrzymane w dość jednostajnej kolorystyce, mnóstwo tu szarości, złamanych brązów i kremowej bieli. Jak możecie zauważyć, wspaniale to współgra z błękitem i delikatnym różem. Jeśli dodamy odrobinę kryształków i srebrnych świecidełek uzyskamy fajny mix stylów - trochę vintage, trochę glamour. Powiem Wam, że bardzo lubię takie połączenia. A Was zachęcam do eksperymentowania!




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Papier Pen&Ink: Linework
Papier Pen&Ink: Journaled
Papier Pen&Ink: Ephemera
Zwir barwiony "Faded pink"
Taśma piankowa 3D - 2mm
Wykrojnik Garland Greenery

Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze: