1 czerwca 2019

MULTIKOLOROWY ALBUM


Duuużo zdjęć, monotypia, gelli plate, multikolor, transfer - to skrót tego co znajdziecie w poście z moją dzisiejszą inspiracją. Odkryłam nowe możliwości zabawy w moim starym hobby i serdecznie zapraszam do obejrzenia mojego albumu.


Przy użyciu mnóstwa różnych farb akrylowych, masek i gelli plate stworzyłam kolorowe karty z których następnie powstał ten album. Monoprinting przy użyciu gelli plate to odrębny, szeroki temat, więc na razie nie będę się rozpisywać na ten temat. 



Na powyższym zbliżeniu widać warstwy, które stopniowo powstawały na kartach. Na wszystkich stronach użyłam tych samych kolorów farb, ale różnych wzorów masek. Gdzieniegdzie wzory się powtarzają.


Muszę przyznać, że zabawa z tą techniką jest naprawdę przednia, a efekty nieprzewidywalne i niepowtarzalne. Można tworzyć bez końca.


Na stronach albumu można się dopatrzeć wielu różnych masek między innymi tych od Tima Holtza i stempli Stampers Anonymous, a także Kaisercraft.



Gdy już wszystkie strony były pięknie pokryte farbami, przy użyciu techniki transferu umieściłam na nich zdjęcia, uprzednio wydrukowane na drukarce.



Gdy zdjęcia znalazły już na kolorowych kartach, przygotowałam okładkę i skleiłam wszystko w całość tworzącą album.

   
Ostatnim etapem było ozdobienie kart albumu. Do oprawienia zdjęć użyłam całego mnóstwa die cutsów z najróżniejszych firm i kolekcji, naklejek, napisów i metalowych elementów.


Albumik jest od podstaw stworzony przeze mnie ręcznie, praca nad nim sprawiła mi wiele przyjemności, a efekt jest naprawdę satysfakcjonujący. Być może niebawem stworzę kolejny, podobny, kolorowe karty już czekają na zdjęcia.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

1 komentarz:

dercy lyne pisze...

NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
  -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Cześć, nazywam się Darci Lyne, przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak jego żona opuściła Go, a także powiedział, że dr NOSA czyni jego byłego żona wraca po 2 latach separacji. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem szczęście spotkać osobisty kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster
 -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
WhatsApp z nim-- +2349083639501
* Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
* Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
* Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
* oddziały - HAK OCHRONNY
* rozdzielczość klątwy
 * Rozwiązanie problemu rozwodu?
  * rozwiązanie choroby i chorób ciała
* chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
* duchowe oczyszczenie
* Magia płodności - OWOCE KOBIET
* Bezproblemowe rozwiązanie problemu?