13 czerwca 2019

NADMORSKI KLIMAT NA OKŁADCE ALBUMU


Hej,

Czy wam też czasem zdarza się tworzyć coś w nieplanowanych kolorach, które do was nie pasują? U mnie właśnie tak było. Nie do końca czuję to połączenie, ale idealnie pasowało mi ono do papierów, które wykorzystałam w tym albumie.

Zapraszam dalej!

Zdecydowałam się na użycie kolekcji Misty Mountains Kaisercrafta. Powinna skojarzyć się z górami, ale oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie ozdobiła okładki w klimacie morskim! Do stworzenia kompozycji wybrałam tekturkę w kształcie mandali, odlewy z żywicy, kwiatki Primy oraz muszelki.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft Misty Mountains
- kolekcja 30x30

MEDIA:
mgiełka Lindy's Stamp Gang Whale Watch Blue
mgiełka Lindy's Stamp Gang Cocklebells Coral
magical powder Lindy's Stamp Gang zestaw Natucked Pearls
gesso białe 13arts
gel medium Amsterdam

INNE:
tasiemka ozdobna paski champagne
tasiemka ozdobna wrinkled lavender
tasiemka ozdobna wrinkled ivory
metalowe zawieszki Tim Holtz
plakietki z numeramTim Holtz
maska Tim Holtz
kwiatPrima Marketing
nozyczki
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: