8 czerwca 2019

MOON CHILD


Kolekcja Moon Child, galaktyczna, magiczna, zachwycająca! Zakupiłam zestaw produktów Moon Child i wprost zakochałam się w nich. Tematyka i barwy, papiery, kryształki i naklejki, wszystkie są niezwykle piękne i inspirujące. Zapraszam do oglądania mojej inspiracji.

Moja kartka w większości jest wykona z materiałów Prima Marketing, z kolekcji Moon Child. Gdy tylko pokazała się ona w sklepie, natychmiast kupiłam cały zestaw produktów i tak jak kiedyś Stargazer Kaisercraft, tak teraz ta kolekcja zawładnęła moim sercem. 


Do ozdobienia mojej kartki użyłam wycisków z masy, które pokryłam najpierw pigmentem Lindy's Stamp Gang z zestawu Neon Graffiti i srebrnym woskiem. Gazę zabarwiłam mgiełką Lindy's Stamp Gang.  




Pasujące kryształki i naklejki, gaza, drut, zszywki, chlapania i praca gotowa. Z dopasowanego zestawu naprawdę bardzo łatwo stworzyć taką kartkę. Wystarczy dobrać kolorystycznie media i wszystko klei się praktycznie samo. 




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



Brak komentarzy: