14 stycznia 2019

ZIMOWY LAYOUT


Witajcie po raz pierwszy w Nowym Roku! Życzę Wam więc z tej okazji wiele radości z twórczej pracy, bo to uważam za najważniejsze - lubić to, co się robi. Lub na odwrót...
A w związku z tym, że w tegoroczna zima zachwyciła nas wręcz swoją urodą, przygotowałam monochromatyczny layout, inspirowany zimową scenerią. Zapraszam!

Jak widzicie, użyłam bardzo wąskiej palety barw, opartej na bieli i szarościach. Wykorzystałam papier 49andMarket z kolekcji "Tattered Garden". Już nieraz pisałam Wam o rewelacyjnej jakości tych papierów, powtórzę się więc - są grube i cudownie matowe, idealne jako baza pod wszelkiego rodzaju media.
Ja na początek użyłam białej pasty strukturalnej, którą nałożyłam za pomocą maski Tima Holtza "Speckles". Zimową kompozycję stworzyłam z wykrojnikowych wycinanek, elementów ze sklejki z zestawu "Festive Foliage" od Kaisercraft oraz kilku tekturek. Wycinanki i elementy ze sklejki przed naklejeniem pokryłam cienką warstwą białego gesso, dzięki czemu ujednoliciłam ich kolorystykę (wycinanki postał z resztek papieru wizytówkowego, więc nieco różniły się odcieniami). Na tekturkach natomiast zastosowałam biały puder do embossingu.


Wycinanki oraz skrawki gazy znalazły się pomiędzy warstwami pracy, których w pobliżu zdjęcia jest całkiem sporo. Niemniej jednak większa część mojego layoutu jest zdobiona dość oszczędnie, co nieco przywodzi na myśl ascetyczny, zimowy krajobraz.


Wokół zdjęcia i dodatków "rozsypałam" sporą ilość kamyczków oraz białych, drobnych koralików. Te elementy zostały przyklejone za pomocą Amsteram Gel Medium Gloss. Wspaniale imitują śnieżne kule, no nie?






Na koniec pochlapałam całość białą Ecoliną oraz rozwodnioną akwarelą zmieszaną z pigmentem Ayeeda Shiny Powder Green Blue. Ten turkus wspaniale podkreśla surową kolorystykę i sprawia, że nie wydaje się nudna.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Tattered Garden 49 and Market

MEDIA:
Amsteram Gel Medium Gloss
Puder do embossingu
Ecoline
Ayeeda Shiny Powder


DODATKI:
Maska Tim Holtz
Peace&Joy: "Festive Foliage"
Mettalic Stickers Quotations


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: