26 stycznia 2019

KAWOWY LAYOUT

Hej,

Uwielbiam umilać sobie długie zimowe wieczory kubkiem pysznej kawy oraz wciągającą ksiązką. I własnie to jest tematem mojej dzisiejszej inspiracji, którą dla was przygotowałam.

zapraszam!

Bazą tej pracy jest arkusz papieru od Mintay z kolekcji Dear Diary. Do mojego projektu idealnie pasował papier 01. 


 Mimo, ze nie jest to skomplikowana praca, to pojawiło się kilka mediów. Korzystałam z moich ulubionych pigmentów od Lindy's Stamp Gang - wybrałam matowe wersje odcieni brązu. Z jednego po zmieszaniu z białym gesso, stworzyłam pastę strukturalną, a drugi rozrobiłam z wodą i pochlapałam nim kartkę. Zdecydowałam się równiez na pudry do embossingu w kolorach Midnight Ruby oraz Ganeranium Coral Blush.






WYKORYSTAŁAM:

PAPIERY:
MintayDear Diary 

MEDIA:
pigment magical Lindy's Stamp Gang Sandra Dee Sepia
pigment magical Lindy's Stamp Gang Cafe Au Lait
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Midnight Ruby
puder do embossingu Lindy's Stamp Ganeranium Coral Blush

INNE:
maska Tim Holt set 35
Klej Tacky glue 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: