20 stycznia 2019

SIŁA KOLORÓW!


Witajcie w niedzielne popołudnie! Czy nie jesteście już troszkę znużeni zimowymi klimatami? Jeśli tak, to mój dzisiejszy wpis nawet w najmniejszym stopniu nie będzie nawiązywał do białej i mroźnej scenerii. Za to będzie wspomnieniem słonecznego, pełnego kolorów lata, a być może zapowiedzią szybkiego nadejścia wiosny. Zapraszam!

Jeśli o mnie chodzi, to już bardzo, bardzo mocno pragnę znaleźć się w otoczeniu zieleni, kwiatów i nacieszyć się promieniami wiosennego słońca. Niestety, za oknem śnieg i mróz, a słońce zaglądające przez okno, częstuje nas bladym i zimnym światłem. Nie pozostaje więc nic innego, jak ubarwić sobie rzeczywistość sięgając po kolorowe papierki i media. Z takim nastawieniem przystąpiłam do pracy nad moim najnowszym layoutem.


Jako bazy użyłam bardzo jasnego papieru 49 and Market z kolekcji "Vintage Artistry", na którym utworzyłam wielobarwną, mediową kompozycję. Do jej stworzenia użyłam papierowych scrapków, odcisków z foremek silikonowych, gazy i mieszanki drobnych kamyków, koralików i cekinów. Doskonałym uzupełnieniem okazały się też papierowe kwiaty marki 49 and Market.


Zywą kolorystykę moja praca zawdzięcza głównie pigmentom Lindy's Stamp Gang. Powiem Wam, że te wspaniałe farbki wodne całkowicie zawładnęły moim sercem. Są niezrównane do kolorowania skrapków, odcisków z foremek silikonowych, świetnie podkreślają wszelkie tekstury. Ich kolory są dość intensywne, ale jeśli chcecie jeszcze je wzmocnić, to możecie to zrobić pokrywając pomalowaną powierzchnię bezbarwnym gesso.


Pigmentów użyłam także do farbowania gazy oraz fragmentów płótna, które przykleiłam pod zdjęciem.


W mojej pracy użyłam bardzo dużo złota. Podkreśliłam nim wszystkie krawędzie dekoracyjnych elementów, wtarłam w tło, uwypuklając dzięki temu strukturę tła stworzoną za pomocą masek. Część pasty strukturalnej zmieszałam z pudrem Ayeeda Shiny Powder Gold Pearl i w ten sposób uzyskaną pastę nałożyłam wokół kompozycji.


Na koniec popryskałam całość odrobiną białej Ecoliny, która rozjaśniła całą kompozycję.



Chyba zgodzicie się ze mną, że kolory mają wielką moc i samo obcowanie z nimi może nam odmienić nastrój :)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
"Vintage Artistry" 49 and Market

DODATKI:
kwiaty papierowe Vintage Potpourri Cerise 49 and Market
WOW! foremka silikonowa Butterfly Trio
WOW! foremka silikonowa Feathers
Marka 13@rts "Greetings"
Tim Holtz stencil "Gothic"
Ideaology: Metallic Stickers Quotations

MEDIA:
Ayeeda Shiny Powder Gold Pearl
Dina Wakley Media Gesso Clear
Amsterdam Gel Medium Gloss
Ecoline 202 Deep Yellow
Ecoline 100 White
Magical Shaker: Oktoberfest Orange
Magical Shaker: Autumn Maple Crimson
Magical Shaker: Yodeling Yellow
Magical Shaker: Lederhosen Laurel
Tusz Archival Jet Black

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: