18 stycznia 2019

FOUND OBJECTS - ARTJOURNAL


Witajcie:)
Serdecznie zapraszam Was na moją pierwszą w tym roku inspirację. Przygotowałam dla Was wpis do ArtJournala...jako że miałam miałam małą przerwę w jego zapełnianiu, pomyślałam iż nowy rok na łamach tego bloga rozpocznę mediowo:):)
Zapraszam dalej



W pierwszej kolejności oczywiście sięgnęłam po Gesso Biale by pokryć nim strony, następnie za pomocą maski- trzecia z tego zestawu Tim Holtz Mini Stencil Set 8 nałożyłam Multipurpose MediumKoloru nadałam przy pomocy mgiełek Starburst Bachelor Button Blue oraz Starburst Hydrangea Blue.




W ozdobieniu stron wykorzystałam ramki z zestawu Baseboard Frames oraz elementy papierowe Die Cuts Vintage Dolls. W wykończeniu wspaniałe okazały się kredki Distress Crayon -wykorzystałam trzy-black soot-by podkreślić papierowe dodatki, salty ocean oraz chipped sapphire-obramowanie stron. W ozdobieniu wykorzystałam również kuleczki-silica gel( czesty dodatek do zakupu butów czy ubrań by chłonęły wilgoć;) )




Na koniec stemple-Clear Stamp ScriptTexture Clear Stamp Sketchy i odrobina Ecoliny 801 Gold



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI
Idea Ology Die Cuts Vintage Dolls
Idea Ology Baseboard Frames
Maska Tim Holtz Mini Stencil Set 8
Elementy metalowe Idea Ology Metal Word Bands Observations


MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Farba kryjąca Ecoline 801 Gold
Mgiełka Starburst Bachelor Button Blue
Mgiełka Starburst Hydrangea Blue
Tusz Archival Jet Black
Zestaw kredek Distress Set-4
Zestaw kredek Distress Set-2
Zestaw kredek Distress Set-3

STEMPLE
Stempel Kaisercraft  Texture Clear Stamp Sketchy
Stempel Kaisercraft  Clear Stamp Script



Pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze:

BEARKIS pisze...

Възхитена съм!Много артистична работа!

Ula pisze...

Dziękuję bardzo :):)