22 stycznia 2019

Z RAMKAMI - NA KAŻDĄ OKAZJĘ


Witam serdecznie!
Dzisiaj dwie bardzo przestrzene kartki z ramkami Full Bloom - Frame Cluster - Kaisercraft
oraz pięknymi papierami Sweet Reflections  49 and Market,
udekorowane kompozycją kwiatową.
Zapraszam do oglądania!






 Kwiatki zrobiłam tradycyjnie - przy pomocy maty 
i narzędzi do formowania kwiatów  Flower Shaping Essentials
następnie pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold



Serduszka - embossing na gorąco - Puder do embossingu - Weathered - White



Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm
drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue
natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
dziurkacz Slim Swiss Chees - EK Success
dziurkacz Bubbles - EK Success
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials
 nagrzewnica

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

Buttercups Creative Crafts pisze...

Beautiful cards. Can I ask what flower die you have used please

Buttercups Creative Crafts pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.