16 stycznia 2019

KARTKI TAGOWE


Witam serdecznie!
Dzisiaj dwie bardzo przestrzene kartki. 
Piękne papiery Island Paradise - Forever Summers i Captured Adventures 49 and Market, udekorowane borderem z dziurkacza BubblesSlim Swiss Chees - EK Success , z przeszyciami, 
tekturkami i kompozycją kwiatową.
Zapraszam dalej!







Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.







 Kwiatki zrobiłam przy pomocy maty 
i narzędzi do formowania kwiatów  Flower Shaping Essentials
następnie pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
dziurkacz Slim Swiss Chees - EK Success
dziurkacz Bubbles - EK Success
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

Marzka30 pisze...

Obydwie prześliczne, miałabym niezły problem któraś wybrać :-)

marbella pisze...

Dzięki Marzenko :)