11 listopada 2018

Z GRUDNIOWNIKIEM CI SIĘ UŁOŻY


Czy myślicie już o całym przedświątecznym szaleństwie? Porządki, zakupy, prezenty, pierniki, wysyłanie kartek świątecznych... Jak wiele jest do ogarnięcia! Nie wiadomo, od czego zacząć! Ja proponuję Wam zacząć od... Waszej ulubionej kawy i grudniownika. Z nim wszystko się Wam ułoży.

W tym roku postanowiłam przygotować sobie grudniownik głównie służący do notatek. Taki przedświąteczny dziennik, który pomoże mi zaplanować niezbędne działania.
Wykonałam go przy udziale kolekcji świątecznej Kaisercraft "Sparkle". Jak zdążyliście zapewne zauważyć, ta kolekcja ma nietypową, jak na świąteczne klimaty, kolorystykę. Z pewnością spodoba się ona tym, którzy lubią zaskakiwać i szukają czegoś nieszablonowego.
Papiery tej kolekcji zawierają elementy pokryte lśniącą farbą w odcieniu miedzi. W połączeniu z pudrowym różem oraz czernią wygląda to niezwykle elegancko. Obok papierów, w naszym sklepie znajdziecie też papierowe die-cuty z tej samej kolekcji, które świetnie uzupełnią świąteczne projekty, a Wy zaoszczędzicie czas, nie tracąc go na wycinanie ozdób.
Chociaż ja właściwie nie uniknęłam wycinania. A to dlatego, że głównym motywem dziennika postanowiłam uczynić poinsecje, które znalazłam na arkuszu "Glint". Ich delikatność i przepiękny kolor wręcz mnie zauroczyły. Wycięte kwiaty umieściłam na jasnych stronach, a następnie pochlapałam papier dobraną kolorystycznie akwarelą oraz tuszem. Następnie dodałam wspomniane wyżej die-cuty i dosłownie odrobinę brokatowego papieru.













WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft Sparkle: Glint
Kaisercraft Sparkle: Luster
Karton ze strukturą Kaisercraft: Licorice

DODATKI:
Kaisercraft Sparkle Die-cut

MEDIA:
Tusz Distress: Tattered Rose
Tusz Distress: Victorian Velvet

NARZĘDZIA:
Nity standard Brown

Taklon Brush Set Round

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: