23 listopada 2018

PUDEŁKO W ŚWIĄTECZNYM KLIMACIE


Jak Wam idą przygotowania do świąt? Zdajecie sobie sprawę, że został zaledwie miesiąc?! Aby oszczędzić czasu tym, którzy zwykle mają kłopot z estetycznym zapakowaniem prezentów, podpowiadam dziś proste i efektowne rozwiązanie.

Jeśli planujecie podarować niewielkich rozmiarów upominek lub wybrane słodycze, możecie pokusić się o stworzenie wyjątkowego pudełka w świątecznym klimacie. Możecie tak, jak ja, wykonać je od podstaw lub wykorzystać jakieś gotowe, o odpowiednim kształcie i rozmiarze. Moje ma następujące wymiary podstawy: 16,5 x 11,5 cm oraz wysokość 4 cm. Można w nim umieścić świąteczne fotografie lub kartki, które otrzymacie od bliskich.

Aha, gdybyście zdecydowali się na wykorzystanie gotowego pudełka i jego kolorystyka nie do końca by Wam odpowiadała, to polecam na wstępie okleić je szarym papierem do pakowania.
Do ozdobienia mojego pudełka wykorzystałam papiery "Christmas Stories" Mintay by Karola. Spodnią część okleiłam papierem z motywem desek, natomiast wieczko - intensywnie czerwonym arkuszem. Na takim tle umieściłam dekoracyjną kompozycję składającą się z wycinanek oraz sklejkowych elementów "Festive Foliage" od Kaisercraft.


Zanim przykleiłam ozdoby, na pudełko nałożyłam odrobinę transparentnej pasty strukturalnej Amsterdam, zmieszanej z perłowym pigmentem Ayeeda Shiny Powder Twinkling Pearl. Użyłam maski "Greetings" 13@rts.


Użyłam złotej, metalicznej farby Ayeeda Paint METALLIC! Old Gold, aby podkreślić kształt płatków róży. Wokół niej umieściłam ufarbowaną Distressem "Peeled Paint" gazę oraz opalizujące miniaturowe śnieżynki.


Elementy ze sklejki pomalowałam farbami, a następnie pokryłam preparatem do spękań. Natomiast napis, po pomalowaniu farbą, został pokryty transparentnym pudrem do embossingu.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Christmas Stories: Papier 02
Christmas Stories: Papier 05
Christmas Stories: Papier 06

DODATKI:
Kaisercraft elementy ze sklejki: "Festive Foliage"


MEDIA:
Maska 13@rts: Greetings
Amsterdam Gel Medium Gloss
Amsterdam Pearl Medium
Ayeeda Shiny Powder Twinkling Pearl
Ayeeda Paint METALLIC! Old Gold
Tusz Distress: Peeled Paint
Tusz Distress: Clear do embossingu
Crackle Accents
Puder do embossingu Clear

Mam nadzieję, że skorzystacie z mojej podpowiedzi i stworzycie wyjątkowe pudełka
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: