17 listopada 2018

JESIENNY SHAKER BOX



Witajcie Kochani:),
jesień w pełni, choć właściwie wg mnie, dopiero teraz zrobiła się taka prawdziwa, polska,
dlatego jako dzisiejszą inspirację przygotowałam baaardzo listopadową kartkę typu shaker box
z siedzącym na gałązce olchowej czyżykiem wyciętym z przepięknego papieru Anthology Ephermera Kaisercraft.







Jak już wcześniej napisałam - przygotowałam kartkę interaktywną, typu shaker box,
 czyli z ruchomymi, grzechoczącymi elementami zamkniętymi w okrągłym pudełeczku
 z przezroczystym okienkiem:).
Pewnie większość z Was wie jak robi się tego typu pudełeczka, lecz jeśli wśród dzisiejszych czytelników naszego bloga jest ktoś, kto dopiero zaczyna przygodę ze scrapbookingiem,
napiszę w kilku słowach jak taki shaker box wykonać:).
Na początku musimy wyciąć 2 takiej samej wielkości koła, kwadraty, prostokąty lub inne kształty,
następnie w jednym z nich wyciąć mniejsze koło, kwadrat, prostokąt, etc.
(choć oczywiście może to być coś zupełnie innego, np. w kole wycięta gwiazdka).
Do kształtu z wyciętym okienkiem przyklejamy (najlepiej za pomocą dwustronnej taśmy klejącej) takiej samej wielkości i kształtu szybkę wyciętą z okładki akrylowej.
Następnie lewą stronę naszego okienka obklejamy taśmą piankową lub kosteczkami dystansowymi (ja dodatkowo taśmę smaruję jeszcze klejem, aby mieć pewność, że nic mi się nie wysypie).
W tak przygotowane pudełeczko wsypujemy cekiny, brokat, mikrokulki, koraliki, piasek, sól, cukier, lub co Wam tylko przyjdzie do głowy, i zamykamy mocno dociskając wyciętym wcześniej kształtem shakera - teraz tylko pozostaje pozostawić je do wyschnięcia najlepiej obciążając, dla wzmocnienia, czymś ciężkim, np. książką, i grzechoczący element gotowy:).









UŻYTE MATERIAŁY

PAPIERY:

TUSZE:

EMBOSSING:


miłego weekendu:)


Brak komentarzy: