15 listopada 2018

PUDEŁKO NA ATC


Witam:)
W dzisiejszej inspiracji zapraszam Was na mediową pracę. Przygotowałam dla Was pudełko na Atc. Jeśli jesteście ciekawi efektu pracy z czarnym gesso to...
Zapraszam dalej!

 


Choć głównym przeznaczeniem pudełka ATC Book Box Kraft jest przechowywanie Atc to myślę, że tylko nasza wyobraźnia ogranicza nas do jego wykorzystywania.
Pokrótce opiszę w jaki sposób je zmediowałam. W pierwszej kolejności pokryłam całość czarnym gesso. Następnie przez maskę Kaisercraft 6x6 Collage nałożyłam gel medium Multipurpose Medium.
Kompozycję na pudełku tworzą metalowe dodatki Idea Ology Clock FacesIdea Ology Hex Paper Fasteners oraz wskazówki zegara Idea Ology. Wykorzystałam również elementy drewniane od Kaisercraft Fairy Garden Make A Wish ramki i skrzydła. Skrzydła pokryłam na koniec Crackle Accents. W naszym sklepie znajdziecie ogrom farb, te których użyłam znajdziecie w wykorzystanych materiałach na końcu posta.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI
ATC Book Box Kraft
Maska Kaisercraft 6x6 Collage
Elementy drewniane MDF Fairy Garden Make A Wish
Ćwieki Idea Ology Hex Paper Fasteners
Tarcze Idea Ology Clock Faces



MEDIA
Gesso czarne
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Green
Farba wodna Ayeeda Paint Gold Glitter
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Cobalt
Farba wodna Ayeeda Paint VIVID Vintage Cinnamon Latte
Farba wodna Ayeeda Paint VIVID Vintage Red Caffeine
Farba wodna Ayeeda Paint METALLIC Old Gold
Farba wodna Ayeeda Paint Pearl Gold
Gel medium Multipurpose Medium
Crackle Accents

Pozdrawiam serdecznie!