6 listopada 2018

ŚLUBNY EXPLODING BOX


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji chcę przybliżyć Wam kolekcję Mintay by Karola Secret Place, z której wykonałam exploding boxa z okazji ślubu
Zapraszam dalej!


Papiery Mintay by Karola w ostatnim czasie bardzo skradły moje serce, nie mogło więc ich zabraknąć w tej pracy:)
Bazę boxa wykonałam z arkuszy 0103 oraz 05. Wieczko natomiast ozdobiłam elementami wyciętymi z kolekcji Dear Diarya dokładnie z tego arkusza.


Wnętrze boxa ozdobiłam papierem Secret Place 04. Na ściankch bocznych kompozycja opiera się na ramkach z arkusza 06elementach powycinanych z tego samego papieru oraz aparatów z  Dear DiaryW centralnym punkcie dodałam kwiaty papierowe Botanical Potpourri Buttermilk.
W uzyskaniu przestrzeni między warstwami kompozycji, niezawodne okazały się kwadraciki 3D 2mm.
Brzegi większości elementów potuszowałam Distress Vintage Photo.









WYKORZYSTANE MATERAŁY

PAPIERY
Kolekcja Mintay by Karola Secret Place
Papier 01
Papier 02
Papier 03
Papier 04
Papier 05
Papier 06
Kolekcja Mintay by Karola Dear Diary
Elementy do wycinania
Papier 06

DODATKI
Kwiaty papierowe Botanical Potpourri Buttermilk

MEDIA I KLEJENIE
Tusz Distress Vintage Photo
Arkusz kwadracików 3D 2mm

NARZĘDZIA
Trymer Super Trimmer 


Brak komentarzy: