26 października 2010

A mnie jest szkoda lata...

Zanim świąteczny nastrój opanuje blog na dobre, wróćmy wspomnieniami do słonecznych chwil lata. Dla mnie lato to nie tyle żółty kolor słońca (nie cierpię upałów!), co soczysta zieleń bujnej roślinności. Taką właśnie letnią soczystością charakteryzują się papiery Bo Bunny z kolekcji Flower Child.
Przy okazji pokażę Wam, jak wykorzystać własne pomyłki lub niezbyt korzystne pomysły kompozycyjne - zdarzają mi się wyjątkowo często :-))

Jako bazy dla scrapa "Summer Boy", ze zdjęciem mojego starszego synka, użyłam papieru Aquarius:

Zdjęcie stanowi centralny punkt kompozycji, dlatego dla równowagi postanowiłam ozdobić dwa narożniki bazy, po przekątnej. W górnym rogu paski drukowanej taśmy maskującej przeszyłam i przysłoniłam kawałkiem taśmy "filmowej" Tima Holtza oraz kompozycją stemplowanych balonów z zestawu Up Away firmy Kaisercraft:

Zamiast innych papierów, jako bezpośrednie tło pod zdjęcie posłużył filigranowy ornament - uzyskany przez potuszowanie maski Primy tuszem Distress Forest Moss - daje to świetny efekt trójwymiarowości i głębi. Dodatkowo jako element ozdobny dodałam wycięty z arkusza Flower Child duży zawijas:


Kiedyś chciałam napisać tekst journalingu na tagu z zestawu Kraft Journaling Tags - ale efekt końcowy nie spodobał mi się. Nie wyrzuciłam jednak taga (ach, ta chomicza natura scrapperki!) i teraz przydał się  - wycięłam fragment z tekstem, a powstała ramka posłużyła jako element ozdobny pod zdjęciem :-)
Różne kwiatki Primy ozdobiłam brokatem Lime Green i ćwiekami:


Tytuł scrapa to "Summer Boy" - o ile tekturowe litery pierwszego słowa są dobrze widoczne, to po nastemplowaniu słowa "Boy" okazało się, że jest za małe i trochę ginie. By je nieco wydobyć, "wstawiłam" je w ramkę :-)) Odrobina brokatu dodała przyciągającego oko blasku:


Stemple też mogą tworzyć tło, nawet te małe: kompozycja napisów z zestawu Up Away ma tylko 4 x 4 cm, jednak dzięki czarnemu tuszowi i towarzystwu jasnego kwiatka jest całkiem dobrze widoczny na dużym arkuszu, a jednocześnie nie wybija się na plan pierwszy:


Jeśli chcecie stworzyć kolorowe, radosne letnie prace, pośpieszcie się - papiery i dodatki Flower Child są w dziale "Ostatnia szansa" - ale przy okazji do końca października możecie upolować rabat 10% :-))

Do następnego wtorku!
Oliwiaen



Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Kreffcik pisze...

Świetny scrap :)!!!