5 października 2010

Design Team - Renia


Witam serdecznie!

Mam na imię Renata, dla znajomych Renia :). Jest mi niezmiernie miło, że mogłam dołączyć do zespołu projektantek CRAFT 4 YOU. Tym bardziej, że to właśnie do tego sklepu trafiłam na początku mojej przygody ze scrapbookingiem i do dziś zakupy w craft4you są zawsze udane. Wierzę, że każdy znajdzie coś dla siebie i wśród sklepowych półek i wśród mnóstwa inspiracji naszego Zespołu.



Podobno zmysł do manualnych robótek odziedziczyłam po Babci :). Nie mogę już tego sprawdzić, ale faktem jest że zawsze coś twórczego robiłam. Można by długo wymieniać więc tylko kilka z nich :) - robótki na drutach, szydełkowanie, haft krzyżykowy i w końcu kartki okolicznościowe :). I to dzięki kartkom przez przypadek odkryłam scrapbooking. I od tego czasu to jest mój największy „pożeracz” wolnego czasu :). I tak już od dwóch lat :D. I cieszę się z tego bardzo!

Nie mam określonego stylu moich prac :) - przynajmniej mi się tak wydaje :). Ale mogę Wam zdradzić jedno - kocham miłością szaloną styl COUNTRY (tradycyjny i romantyczny). Nie przejdę obojętnie obok tych kolorów i wzorów. Ale to na razie tak trochę w ukryciu :).

Na chwilę obecną jestem otwarta na różne style i kolory - nawet polubiłam turkus :). Więc możecie się spodziewać różnych prac: LO, mini albumów, notesów, ATC, kartek czy AlteredArtów :D i w różnych kolorach/stylach :).

Na dzień dzisiejszy udzielam się na portalu Polki Scrapują - dział Altered ART i od teraz CRAFT 4 YOU :). Postaram się wraz resztą zespołu inspirować Was i podsuwać nowe pomysły na wspaniałe prace!

Kończąc "przemowę" zapraszam do obejrzenia kilku moich prac:











Więcej można zobaczyć na moim blogu: wesole-robotki-reni.blogspot.com

Pozdrawiam Was serdecznie.
-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: