19 października 2010

Memories - LO w stylu vintage

Witam ciepło w chłodne wtorkowe popołudnie :-)

Nowa kolekcja Pink Paislee Parisian Anthology idealnie nadaje się do wszelkich projektów w stylu retro. Papiery wyglądają jak stare druki, a dodatkową ozdobą są delikatne, foliowane wzory na każdym arkuszu. Papiery są dwustronne, więc można również wybrać atrakcyjny wzór bez folii.

Postanowiłam połączyć stylistykę retro z prawdziwie starym elementem - przedwojennym, panieńskim zdjęciem mojej Babci.



Brzegi papieru Divine Damask potuszowałam tuszem Walnut Stain, by wydobyć i podkreślić piękne motywy.



Na lewo od zdjęcia umieściłam szarą, kwadratową kopertę (z jednej z wcześniejszych dostaw), ozdabiając ją maską Tima Holtza. Na klapce umieściłam postarzony kawałek papieru z tytułowym stemplem. Poniżej klapki dwie tarcze zegarowe (Tim Holtz i Heidi Swapp podkolorowana tuszem alkoholowym) podtrzymują zdjęcie:


W kopercie jest kartka z journalingiem, ozdobiona stemplem Basic Grey z kolekcji Capella.


Papierowe lub materiałowe kwiaty można ozdobić na kilka sposobów: ćwiekami, kamykiem, specjalną ozdobną perełką, mikrokulkami lub brokatem. Wszystko to pozwoli jak najbardziej dopasować dodatki do stylu i kolorystyki pracy.

 
Dodatkowo umieściłam skrawki papieru w stylu retro, kawałek taśmy z nutami, koronkę, klucz - wszystko, by podkreślić starociowy charakter pracy.

Zachęcam do wypróbowania kolekcji Parisian Anthology - świetnie nadaje się również do eleganckich prac o tematyce ślubnej!

pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień :-)
Oliwiaen


Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Bea pisze...

oj, od razu wiedziałam, że to Twoje!! Cudne!

elpimpi pisze...

Przecudne LO! Genialne dodatki!!!

scrap joanny pisze...

coś pięknego !!! wspaniałe