19 marca 2022

SŁODKIE WSPOMNIENIA ZATRZYMANE NA PAPIERZE KRAFTOWYM

 


Witajcie w sobotę!

Pomysł na layout na kraftowej bazie chodził za mną baaardzo długo... aż wreszcie doczekał się realizacji. Chciałam też wykorzystać kolekcję "Yes, I do" do nieślubnego projektu. To mój sposób na uroczą, ale nie przesłodzoną kompozycję, która będzie piękną pamiątką. 


Najpierw pochlapałam bazę bialym gesso, a następnie zrobiłam kilka mazów przepiękną farbą kredową Mintay Kreativa w kolorze Rosebud. To pięknie kryjący produkt o idealnej konsystencji, a w dodatku jego kolor przywodzi na myśl lody truskawkowe ;) 

Po wyschnięciu kolor staje się delikatniejszy - cudny pudrowy roż. Na takiej bazie zaczęłam układać kompozycję z gotowych wyciętych elementów, tworząc poszczególne warstwy.





Dołożyłam trochę sizalu oraz tekturkową kliszę z zestawu dekorów "Foto". Dodatkiem są też zembossowane na złoto tekturkowe serduszka. Bazę pod zdjęcie docięłam z dwóch arkuszy z bloczka "Yes, I Do" 15x15 cm.



Elementem, który najbardziej mi się podoba z zestawu diecutsów "Yes, I Do" są kłódki w kształcie serc. Tak więc wisienką na torcie tego skrapa jest właśnie jedna z nich, którą przyozdobiłam jeszcze kokardką ze sznurka.





UŻYTE MATERIAŁY:









Życzę Wam wszystkim kreatywnego weekendu.




Brak komentarzy: