16 marca 2022

PROJEKT GOŚCINNY: MIROSEK - KARTKA Z UNIWERSALNYM NAPISEM


Dziś na blogu gościmy zwyciężczynię wyzwania, a jest nią Mirosek, która stworzyła specjalnie dla nas piękną fioletową kartkę.
kilka słów od naszego gościa:

Witam Was cieplutko.
Jest mi niezmiernie miło gościć dzisiaj na blogu Craft4You.
Kocham fiolety więc moodboard przygotowany do wyzwania nr. 17 od razu skradł moje serce :)
Na dzisiejszą gościnną inspirację przygotowałam dla Was kartkę okolicznościową z uniwersalnym napisem "Najlepsze życzenia". 
Jak zwykle pracowałam na ścinkach papierów z różnych kolekcji, wspomogłam je cudnym fioletowym kartonem ze strukturą dostępnym w sklepie. Karton idealny do wykrojników, cudnie prezentują się wycięte z niego elementy.
Polecam Wam również mój ulubiony klej firmy Aleene's, sklep Craft4You ma bardzo duży wybór klejów tej sprawdzonej marki.

Brak komentarzy: