31 marca 2022

PROJEKT GOŚCINNY: MOOMIKA CARD - PASTELOWA BUDKA Z PTAKAMI


Dziś na blogu po raz kolejny prezentujemy gościnną inspirację przygotowaną przez zwyciężczynię wyzwania :) Pracę wykonała Monika - MooMika Card.

Kilka słów od naszego gościa:

Witam 

Jest mi niezmiernie miło, że mam możliwość zaprezentowania swojej pracy dla Was.
Znacie mnie jako Monikę z MooMika Card - gdzie prezentuje swoje prace, głównie kartki i inne rzeczy z papieru - ale od jakiegoś czasu bardzo lubię tworzyć projekty mixmediowe - w których pozwalam sobie na testowanie nowych technik, produktów czy zestawienia kolorystycznego.

I tak dziś przygotowałam wiosenne okienko z widokiem na pieknie pastelowa budke z ptakami.
Dla mnie wiosna to budząca się do życia przyroda a takze feria barw i właśnie spiew ptaków, których nie mogło zabraknąć na mojej pracy.

Ze sklepu uzylam

Pozdrawiam serdecznie
Monika 

Brak komentarzy: