8 marca 2022

HOME DECOR - NOWOŚCI OD MINTAY + TUTORIAL


Witajcie.

Niedawno na półki sklepu trafiło sporo nowości od Mintay Papers - tekturki, bazy albumowe, farby kredowe i kolekcje papierów. Dzisiaj w formie tutorialu chcę Wam pokazać sposób na nietypowe wykorzystanie tekturowych elementów. Co to za projekt?



Właściwie nazw i funkcji dla przedmiotu, który stworzyłam może być wiele. Generalnie jest to element dekoracyjny w stylu shabby chic. Świetnie posłuży jako lampion (oczywiście nie na tradycyjną świeczkę lecz ledową bądź światełka). Ja ostatecznie postanowiłam użyć go jako pojemnika na moje pędzle :)


Z zewnątrz tekturki pomalowałam białym gesso Renesans i kredową farbą Mintay Kreativa w odcieniu Breeze, tworząc cieniowanie. Od wewnątrz użyłam tylko miętowej farby. Pomalowanie wszystkich wewnętrznych krawędzi jest bardzo pracochłonne i wymaga sporo czasu i precyzji, ale warte uzyskania pięknego efektu końcowego.

Po sklejeniu wszystkich ścianek dokleiłam spód, który wycięłam z bloczka papierów "Yes, I Do" (wybrałam arkusz we wzór desek). Ostatnim krokiem było utworzenie kompozycji za pomocą gotowych wyciętych elementów z zestawu "Yes, I Do" oraz "City Of Love" oraz tekturkowego napisu "HOME".


Dodałam też trochę sizalu, kilka kwiatków i wstążkę Old Fashion Ribbon.





Zachęcam do oglądania tutorialu na YT i komentowania takiego sposobu wykorzystania elementów tekturowych oraz do tego, abyście sami stworzyli coś podobnego.





UŻYTE MATERIAŁY:







Pozdrawiam







 

Brak komentarzy: