5 marca 2022

KARTKA W MORSKIM KLIMACIE Z KOLEKCJI SEASIDE ESCAPE MINTAY PAPERS

 

Witam serdecznie. Potrzebujecie odskoczni od kartek wielkanocnych? Je zdecydowanie potrzebowałam, dlatego sięgnęłam po kolekcję Seaside Escape od Mintay Papers i stworzyłam kartkę w morskim klimacie. Zapraszam.
Znacie to: nie mogę zrobić kartki, bo siedzę i oglądam przepiękne papiery? Tak miałam w przypadku tej kartki. Kolekcja Seaside Escape przywołała wspomnienia i obudziła tęsknotę za latem i morzem. 
W kolekcji dostajemy dużo wzorów z paskami, postanowiłam więc na poziome paski w tle i front z morzem. Listki wycięłam wykrojnikami z arkusza z wiankiem, kilka ciekawych elementów wycięłam również z arkusza do wycinania.
Tekturki pomalowałam farbami Mintay Kreativa. Podpowiadam, że farbę przed użyciem trzeba porządnie zamieszać i najlepiej maluje się gąbeczką lub pędzelkiem gąbkowym. 
Środki białych kwiatów spryskałam wodą, a następnie dodałam kroplę mgiełki Distress Stain Spray w kolorze Crackling Campfire. Ta mgiełka jest świetnie napigmentowana i odrobina wystarczyła, żeby kwiaty zyskały spójny wygląd z kolekcją.
Jest moc, jest energia, jest lato i wiatr wiejący od morza. Bez dwóch zdań kolekcja Seaside Escape to hit nadchodzących wakacji. Zdecydowanie zachęcam do tworzenia z tej kolekcji, bo przyjemność murowana. 
Kartka z morskim stylu powstała z następujących produktów ze sklepu:





Pozdrawiam,



Brak komentarzy: