21 lutego 2022

ROMANTYCZNA KARTKA Z KOLEKCJI CITY OF LOVE MINTAY

 

Jeśli kolekcja zawiera arkusze z pięknymi kwiatami oraz dominującymi kolorami są róż i zieleń, to znaczy, że da się z niej wyczarować romantyczne cuda. Kolekcja City of Love Mintay Papers pasuje do klimatów z miłością w tle. A w naszym scrapowym świecie okazji z sercem znajdzie się wiele. Zapraszam dzisiaj na kartkę z video tutorialem.

Zapraszam na kanał YT sklepu Craft4You, żeby obejrzeć film z powstawania kartki. Zachęcam jak zwykle do wspierania twórców poprzez subskrybowanie kanału, komentowanie i lajkowanie filmów. To bardzo pomaga i mobilizuje nas do działania :)
Kartkę przystroiłam wyciętymi elementami papierowymi oraz tekturkami. Tekturki najpierw pomalowałam farbą kredową Mintay i jeszcze mokrą posypałam pudrem do embossingu, który następnie stopiłam nagrzewnicą.

Do romantycznych projektów pasują koronki i kwiaty. Wycięłam też wykrojnikiem sporo listków, którymi wzbogaciłam przestrzenną kompozycję.


Kolekcja City of Love to po prostu kolejny przebój i superhit, którym raczy nas Mintay. Miałam nieziemską przyjemność obcowania z tą kolekcją, jest absolutnie wspaniała!

Romantyczna kartka powstała z następujących produktów ze sklepu:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,





Brak komentarzy: