14 lutego 2022

MEDIOWY ART-JURNAL + TUTORIAL

 


Witajcie...

Dziś zaglądam tutaj z mediowym Art-Jurnalem. Stworzyłam dla Was tutorial z kolejnymi etapami ozdabiania okładki tego jurnala.


Okładkę tego notesu (jurnala) w pierwszej kolejności ozdobiłam wzorem maski Tima Holza używając gessa, następnie całość pomalowałam czarną farbą akrylową i wysuszyłam. Kolejnym etapem było przyklejenie wstążek oraz części kompozycji (koła zębate ze sklejki) oraz dodanie gdzieniegdzie pasty strukturalnej gruboziarnistej, a następnie pomalowanie wszystkiego znów czarną farbą. Na wysuszoną powierzchnię przyklejam na żel-medium metalowe elementy z firmy mitForm, potem wszystko maluje farbkami (żółta, turkusowa, brązowa, pomarańczowa i czerwona) imitując trochę rdzę. Po dokładnym wysuszeniu woskuję delikatnie wystające elementy oraz okładkę, a na koniec chlapię białą i czarną oraz złotą farbką.

Poniżej znajdziecie tutorial 




A oto zdjęcia mojej pracy:








użyłam:







Serdecznie pozdrawiam


Ola





Brak komentarzy: