24 lutego 2022

ALBUM ŚLUBNY OKIENNICA


Witajcie! 
Dziś przedstawiam Wam propozycję albumu ślubnego w formie okiennicy, na gotowej bazie od Mintay. 


Jak widzicie album składa się z sześciu kart, okładka jest oknem zapraszającym do zajrzenia do środka, pomalowałam ją na biało i delikatnie musnęłam różową farbą. Kompozycję tworzą piękne elementy wycięte z kolekcji oraz dodatki typu gaza czy koronka. 



Całość okleiłam papierami z nowej kolekcji "Yes, I do" od Mintay. Na każdej stronie są miejsca na zdjęcia, delikatnie tylko ozdobione grafikami z tej kolekcji oraz dodatkowo użyłam też elementów z bloczka Shabby Book.



Na jednej ze stron zrobiłam ruchomy element, gdzie też można wkleić zdjęcie.


Wykorzystałam też elementy tekturkowe w formie klisz fotograficznych i ramek "Mintay Chippies", które pięknie dopełniają całość albumu.




Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja propozycja. Pozdrawiam Ewelina!


Użyłam:


 
  


Brak komentarzy: