19 lutego 2022

ALBUM Z KOLEKCJI MAMARAZZI

 

Zawrót głowy z tymi nowościami od Mintay Papers! Tym razem nie dostaliśmy tylko kolekcji papierów oraz tekturkowych dodatków, ale również farby kredowe w przepięknych, pastelowych kolorach. Zawrót głowy, a nawet głowa pęka w szwach, od czego tu zacząć. Padło na kolekcję Mamarazzi i album. Zapraszam.

Album powstał na bazie albumowej Mintay Chippies w kształcie aparatu fotograficznego. Wymyśliłam sobie dosyć prosty projekt. Na prawej karcie dodałam klapkę, a pod nią umieściłam boczny wodospad, natomiast lewą kartę zostawiłam z niewielką dekoracją.



Okładkę bazy oraz krawędzie stron pomalowałam nowymi farbami kredowymi. Są one dedykowane właśnie malowaniu tekturek. Farba dobrze się nakłada gąbeczką, pozostaje mokra przez jakiś czas, więc można posypać ją ewentualnie brokatem lub pudrem do embossingu. 




Bardzo przyjemnie pracowało mi się z kolekcją Mamarazzi. Kolory są dobrane w punkt, a kompozycje zachwycają. Co więcej, kolekcja będzie pasować na wiele okazji, przypuszczam, że to będzie hit, jeśli chodzi o albumy, ale na kartki również świetnie się nada. 
 

Mój album powstał z następujących produktów ze sklepu:

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,








 

Brak komentarzy: