13 lutego 2022

MIŁOŚĆ PONAD WSZYSTKO - NOWOŚCI OD MINTAY PAPERS

 Witam wszystkich w przeddzień Walentynek!

Jeśli jeszcze nie widzieliście nowych kolekcji papierów od Mintaya, to radzę koniecznie nadrobić zaległości. Nie da się obok nich przejść obojętnie!



Ja na dziś przygotowałam inspirację z kolekcji "Yes, I do" w postaci kartki walentynkowej, choć równie dobrze mogłaby być także upominkiem z okazji ślubu. yKolory tych papierów są obłędne - delikatne, pastelowe, ale nie przesłodzone.

Z bloczka 15x15 cm użyłam jasnozielonego arkusza z ornamentem oraz drugiego w kwiaty, w którym wycięłam okienko, aby stworzyć shaker. Jako szybkę użyłam kalki.






Ozdobą jest geometryczne serce z wykrojnika oraz gotowe wycięte elementy - kwiaty i małe serduszko z tej samej kolekcji co papiery, a napis 'love' jest częścią "City of Love" (także z Mintayowych nowości).

Moim zdaniem obie kolekcje to 'must have' na nadchodzący sezon ślubny i komunijny. 




UŻYTE MATERIALY:





Pozdrawiam





Brak komentarzy: