9 sierpnia 2021

TAGI Z DINOZAURAMI MITFORM

 


Metale Mitform Casting zawsze powalają mnie na kolana. Tym razem zabierają nas w podróż do czasów prehistorycznych, kiedy na Ziemi królowały dinozaury. Spośród wielu nowości, które ostatnio pojawiły się na półkach sklepu, najbardziej oczarowały mnie właśnie te niewielkie, aczkolwiek niesamowicie misterne czaszki gadów. Przedstawiam więc moją inspirację: tagi z dinozaurami. Zapraszam.


Wycięłam cztery tagi z białego papieru i skleiłam ze sobą, żeby stworzyć stabilną bazę. Fronty wycięłam z papierów z różnych kolekcji Mintay Papers. Najpierw przez szablon naniosłam bezbarwny tusz, a następnie posypałam pudrami Wow i roztopiłam nagrzewnicą. Powtórzyłam embossing na gorąco wzdłuż krawędzi białych targów. Nakleiłam fronty na tagi i pozaginałam krawędzie.


Z książki Flora Book 5 Mintay Papers wycięłam elementy w kształcie liści i gałązek w naturalnych kolorach, natomiast dla kontrastu wycięłam wykrojnikiem białe listki. 


Pomimo prehistorycznych odniesień, dinozaury Mitform pozostają spójne z przewodnim stylem marki, czyli steampunk. Jednak zamiast iść w tym kierunku, zdecydowałam się na zastosowanie naturalnych dodatków. Dzięki temu nadałam projektowi zwierzęcy i organiczny charakter.


Jeśli interesuje Cię, jak powstawał mój projekt, zapraszam na kanał YouTube sklepu Craft4You. Znajdziesz tam film, na którym krok po kroku pokazuję, co robiłam i jakich materiałów używałam. Zachęcam do subskrybowania, lajkowania oraz komentowania, każda reakcja ze strony odbiorcy jest dla twórcy niezwykle ważna. 


 


Projekt przygotowałam z następujących produktów dostępnych w sklepie:









Brak komentarzy: