26 sierpnia 2021

PROJEKT GOŚCINNY: ALICJA GW - OZDOBNY MEDALION


Cześć, dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu zwyciężczynię poprzedniego wyzwania - Alicję GW. Serdecznie zapraszamy do przeczytania opisu i obejrzenia zdjęć pięknej pracy :) 

Witajcie.

Jest mi niezmiernie miło gościć dzisiaj na blogu Craft4You.

Z tej okazji, stworzyłam pracę zainspirowaną moodboardem z Wyzwania 11.

 
Bazę hdf zabezpieczyłam gesso a następnie pomalowałam farbą i preparatem do spękań. Odłożyłam do wyschnięcia. Zrobiłam wyciski z masy, wycięłam aniołka, kwiaty, liście, potuszowałam brzegi.


 Teraz nadszedł czas na hdf-kę i tu pojawił się problem – tak ją odłożyłam, że przez ponad godzinę nie mogłam jej zlokalizować. Gdy straciłam już nadzieję okazało się, że przykleiła się do okładki segregatora ;-) ;-) ;-).


 Ponownie bazę pokryłam preparatem do spękań a po wyschnięciu pomalowałam białą farbą, przykleiłam aniołka i wyciski. Zabezpieczyłam bezbarwnym gesso i teraz poszło z górki ;-). Do barwienia wykorzystałam tusze. Dodałam kwiatki i na koniec pochlapałam białą farbą.

Brak komentarzy: