28 sierpnia 2021

MORSKIE PUDEŁKO NA WAKACYJNE PAMIĄTKI



Witajcie:)

W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z mediową pracą. Wykorzystałam nasz nowy letni zestaw specjalny.

Zapraszam dalej!

Praca z tego typu pudełkiem jest naprawdę fantastyczna. Krótkim foto kursem zachęcam osoby nie mediujące do spróbowania swoich sił. 







Na początek z papierów od Ciao Bella "Sound of Summer" wycięłam pasek by okleić dolną część pudełka.


Przez dołączoną maskę do zestawu nałożyłam gel heavy body mat i wysuszyłam.



Część elementów kompozycji jak i wieczko pokryłam białym gesso.


Koloru pracy nadałam za pomocą mgiełek od Lindy's Stamo Gang. Później dodałam pozostałe elementy kompozycji. Całość za pomocą suchego pędzla pokryłam delikatnie białym gesso.


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do tego typu prac :)

Wykorzystałam

























Brak komentarzy: