16 sierpnia 2021

KARTKA ŚLUBNA DO KOPERTY

 


Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam propozycję kartki DL na ślub do koperty. Zdecydowałam się na nią, ponieważ wiem, że taka forma kartki wielu z Was sprawia problem bo kompozycja musi być dość płaska i nie można użyć kwiatów 3D. 


Do jej zrobienia użyłam kolekcji papierów "Next Trip" od  Mintay, w delikatnych pastelowych kolorach, idealnych na taką okazję oraz dodatków wyciętych z bloczków "Flora Book" i "Frame Book".


Wykorzystałam też do uzupełnienia kompozycji listki i kwiaty wycięte z kalki, odbite ze stempla i wyembossowane na gorąco srebrnym tuszem. Kartka od razu stała się bardziej elegancka.


Jeśli chcecie zobaczyć jak powstała ta kartka, zapraszam serdecznie na kanał YouTube sklepu Craft4You. Znajdziecie tam film, na którym krok po kroku pokazuję, co robiłam i jakich materiałów używałam. Zachęcam do subskrybowania, lajkowania oraz komentowania, każda reakcja ze strony odbiorcy jest dla twórcy niezwykle ważna.


Użyłam:








Brak komentarzy: