3 czerwca 2021

ODWRÓCONY BLEJTRAM

Cześć,

Dziś mam dla Was kwiecistą kompozycję na bazie odwróconego blejtramu. Wykorzystałam w tej pracy masę mikową z Renesansu, która ma piękny, grafitowy kolor, fluidy z DecoArt oraz mgiełkę i puder do embossingu na gorąco od Lindy's Stamo Gang.

Masę nałożyłam nieregularnie szpachelką a następnie zostawiłam do wyschnięcia. Nie robiłam tego zbyt dokładnie bo wiedziałam, że niektóre miejsca podmaluję farbą Dazzling Metallics w kolorze Black Pearl. Na koniec, kiedy masa i farba były suche, sięgnęłam po czarny fluid z DecoArt, nałożyłam go płaskim pędzlem, a następnie obficie spryskałam wodą, zbierając nadmiar ściereczką i zostawiając kolor w najgłębszych miejscach pracy. W ten sposób powstało piękne cieniowanie, które nadało bazie głębi. W kilku miejscach blejtram posypałam pudrem Lindy's w kolorze Chip Off the Old Black dla jeszcze ciekawszego efektu.

Wymieszałam odrobinę Dazzling Black z fluidem Prussian Blue i tak powstałym kolorem pomalowałam wszystkie odlewy. Na koniec popsikałam je mgiełką Long John's Silver i wyciągnęłam detale woskiem w kolorze białego złota. Kompozycję uzupełniłam tekturową bramą, którą wyembossowałam przy użyciu tego samego pudru z Lindy's, który wykorzystałam na blejtramie oraz kwiatami. Odrobina płatków miki i kamyczków w różnych rozmiarach zwieńczyła pracę. Mam nadzieję, że Wam również się podoba.





WYKORZYSTANE PRODUKTY:

 




Uściski,



Brak komentarzy: