19 czerwca 2021

ROMANTYCZNY SZYLD Z METALAMI MITFORM

 


Dzisiaj będzie heavy metal w romantycznym wydaniu. Metale od Mitform to same w sobie małe dzieła sztuki,  niezwykle misterne i pełne detali - majstersztyk i nie lada gratka dla wielbicieli oryginalnych detali. Połączyłam je z jedną z moich ulubionych kolekcji od Mintay Papers, Florabella. Ale jeśli chodzi o Mintay, to każda nowa nowa kolekcja z miejsca staje się moją ulubioną. Zapraszam do oglądania.


Mały, dwuelementowy szyld z hdf okleiłam papierem i delikatnie nożyczkami postrzępiłam przy krawędziach. Następnie skleiłam obie części i naniosłam gdzieniegdzie pastę pękającą. Po wyschnięciu pokolorowałam lekko farbą akrylową w pasującym kolorze.



Kwiaty z papieru wycięłam z książki Flora Book. Na płatki dodałam odbitki stemplem Tiny Dots Kaiserkraft, a następnie posypałam brokatem Wow w kolorze Vintage Champagne. Po roztopieniu nagrzewnicą, płatki zyskały delikatny, błyszczący detal w postaci małych kropeczek.




Szyld ozdobiłam koronkami, listkami, sizalem oraz elementami do wycinania z kolekcji Florabella. Dodałam również cudne metale od Mitform dbając o to, żeby były dobrze widoczne, a jednocześnie tworzyły spójną całość.


Na koniec przykleiłam różne ozdobniki i świecidełka, które bardzo lubię, czyli cekiny, kulki 3d, mikrokulki oraz brokat. 


Szyld jest dosyć mały, wybrałam więc napis Małe rzeczy, żeby podkreślić, że małe też może być piękne. Zwłaszcza jeśli zdobią je metale Mitform i papiery Mintay.


Ze sklepu użyłam:




Pozdrawiam serdecznie, 

















1 komentarz:

Ef-ka Ewa Flor pisze...

Zabiłąś mnie ta pracą! Już dawno nie pomyślałam: "Ach, jak ja to bym chciała mieć!" Cudowny projekt, brak mi słów! Buziaki!