29 maja 2021

GOŚCINNY PROJEKT: RABUSIOWE PASJE - LETNIA KARTKA

Hej, dziś serdecznie zapraszamy na kolejną cudowną inspirację od naszego gościa - Justyny :)

 Cześć! 

Mam na imię Justyna, prywatnie szczęśliwa żona i matka, zakochana po uszy w scrapbookingu. Scrapuję już od dwóch lat i sprawia mi to mnóstwo przyjemności. Godziny spędzone na tworzeniu są dla mnie doskonałym relaksem i odskocznią od codzienności. W sieci moje prace możecie zobaczyć pod nazwą Rabusiowe Pasje. Uwielbiam tworzyć albumy, kartki, exploding boxy i różne ozdoby domu. Szczególnie upodobałam sobie prace z ręcznie robionymi kwiatami. 

Zapraszam Was serdecznie na moją gościnną inspirację, którą stworzyłam kierując się majowym moodboardem. Kartka powstała z letniej kolekcji "Suntastic" Mintay by Karola. Obie warstwy papieru dodatkowo ozdobiłam używając radełka, następnie strzępiąc krawędzie i tuszując je tuszem Distress Vintage Photo. 

Na środku znajduje się piękna ażurowa serwetka oraz smakowicie wyglądające lody czekoladowe. Z lewej strony stworzyłam delikatną kompozycję kwiatową, w której oprócz grafik z kolekcji "Suntastic" znajdują się także papierowe kwiaty, gaza, wstążeczka vintage, listeczki z wykrojników, gałązki ze stempli oraz listki stworzone na kalce przy użyciu embossingu na gorąco.


Z arkusza tekturkowych naklejek użyłam napisu "Pora Relaksu", który idealnie się tutaj wpasował. Na sam koniec dodałam półperełki w płynie oraz glossy.


Jeśli macie ochotę zobaczyć inne moje prace to zapraszam Was serdecznie w odwiedziny moich miejsc:
-Facebook
-Instagram
-YouTube


Produkty ze sklepu:


Pozdrawiam cieplutko! 
Justyna

Brak komentarzy: