28 czerwca 2021

MINI ALBUM NA KARTY ATC


Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew... Mam nadzieję, że nucisz już ze mną, więc w rozśpiewanym nastroju zapraszam Cię na moją najnowszą inspirację.  Przygotowałam mini album w morskim klimacie do przechowywania kart ATC.


Do ozdobienia albumu użyłam kolekcji Ciao Bella The Sound of Summer w formacie A4. Ten zestaw zawiera wiele elementów do wycinania, karty oraz tagi, które idealnie sprawdzą się w albumach.


Na kanale YouTube Craft4You znajduje się tutorial, w którym krok po kroku pokazałam, jak zrobić taki album. Zachęcam do lajkowania, komentowania i subskrybowania kanału. 


Album nie jest mocno rozbudowany, zawiera pięć kart z kieszonkami. Zamysł był taki, żeby łatwo było przeglądać umieszczone w nim karty ATC i jednocześnie, żeby pomieścił ich całkiem sporo. 


Tymczasowo, żeby wypełnić album, włożyłam do kieszonek karty wycięte z kolekcji, ale jak widać na filmie, swoje miejsce znalazły tam też karty ATC z grzybkami, które prezentowałam w poprzednim wpisie.


Urozmaiciłam strony w albumie robiąc różne kieszonki: poziome, pionowe, skośne i podwójne. Na jednej ze stron umieściłam opaskę na środku strony, czyli tzw. belly band, a na drugiej przykleiłam okrągły element, za który też można wsunąć tag lub kartę.






Zrobienie mini albumu nie jest trudne i nie zajmuje dużo czasu. Ciekawa jestem, w czym przechowujesz swoje karty ATC. Być może zainspirujesz się i zrobisz dedykowany im mini album.

Do wykonania albumu wykorzystałam następujące produkty ze sklepu: 


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.







 

Brak komentarzy: