15 kwietnia 2021

PUDEŁKO I KARTKA Z KOLEKCJI DELTA


Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Znasz to powiedzenie? Używasz? Oznacza ono, że nie można powtórzyć tego samego zdarzenia, za każdym razem są nowe okoliczności. I tak jest z moją nową inspiracją, weszłam do rzeki, czyli sięgnęłam znowu po kolekcję Delta Ciao Bella, ale uzyskałam coś zupełnie innego niż poprzednio. A co stworzyłam tym razem? Zapraszam do lektury.

W jednym z poprzednich wpisów pokazywałam layout Blisko natury, który z robiłam z papierów scrapowych, naturalnych dodatków i kwiatów. W skład kolekcji Ciao Bella wchodzą  również stemple i papier ryżowy. I właśnie papierem ryżowym postanowiłam ozdobić drewniane pudełko. A do pudełka włożyłam kartkę.


Zaczęłam od zagruntowania pudełka białym gesso. Następnie na klej do decoupage przykleiłam na wieczku obrazek z końmi, natomiast na spodniej stronie wieczka widoczek z czaplą. Farbami akrylowymi domalowałam tło wokół wzoru. Po każdym etapie pracy lakierowałam pudełko. 


Wnętrze pudełka pomalowałam płynnymi farbami akrylowymi zmieszanymi z białą farbą. Dzięki temu uzyskałam delikatne, pastelowe kolory. Na boki pudełka nakleiłam kolejny papier ryżowy z kolekcji, tym razem ze wzorem plecionki. 


Przez szablon nałożyłam pastę modelującą na wieczko i po bokach pudełka. Gdy pasta wyschła, przeszlifowałam ją delikatnie papierem ściernym, żeby była gładka. Tuszem permanentnym powtórzyłam wzór, uzyskując nieco subtelniejszy efekt. 


Na koniec postarzyłam boki i krawędzie farbami antycznymi oraz pochlapałam rozwodnioną farbą. Ukończone pudełko polakierowałam, włożyłam do środka wielowarstwową, bogato zdobioną kartkę zrobioną z papierów z kolekcji i prezent gotowy.



Technika decoupage nie jest trudna, dlatego gorąco zachęcam, żeby sięgnąć po papier ryżowy i ozdobić nim jakiś przedmiot. Serdecznie dziękuję za odwiedziny.


Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam,








Brak komentarzy: