5 kwietnia 2021

Layout Tu i teraz

Witam serdecznie.

Uwielbiam, robić coś, co uwielbiam. A cóż takiego uwielbiam? Otóż delikatne, romantyczne projekty, ustrojone kwiatami i mnóstwem dodatków. Taka jest właśnie moja dzisiejsza inspiracja, lekka,  zwiewna i mam nadzieję, że przyjemna dla oka. Zapraszam.


Na kanale Youtube Craft4You możesz obejrzeć tutorial z powstawiania tego projektu. Zachęcam do subskrybowania kanału, lajkowania i dodawania komentarzy. Będzie nam miło, jeśli zostawisz swój ślad :). Poniżej pokrótce jeszcze opiszę, co robiłam krok po kroku. 


Z kolekcji Kasercraft Flower Shoppe wycięłam elementy do wycinania oraz panel, który później przykleiłam na podobraziu malarskim. Najpierw zagruntowałam papier bezbarwnym gesso, a następnie dodałam delikatne przeszycia wzdłuż krawędzi za pomocą radełka krawieckiego. Chciałam nawiązać się wzoru kwiatów na papierze, ale nie miałam odpowiedniego szablonu. Zrobiłam więc go sama ze skrawków papieru i wykrojnika do mixed media. Jest to fajny sposób na zagospodarowanie skrawków i wykorzystanie materiałów, które już się posiada. Następnie nałożyłam pastę modelującą, a gdy wyschła, dodałam nieco koloru używając rozwodnionej farby akrylowej. 


Wyciski z glinki samoutwardzalnej pomalowałam farbą akrylową a następnie mgiełką ze złotym pigmentem. Dzięki temu zabiegowi elementy stały się bardziej wyraziste i trójwymiarowe. 

Zanim przykleiłam papier, oderwałam kawałek, a wystającą spod papieru część podobrazia pomalowałam w pasującym kolorze. Nałożyłam tam też pastę modelującą przez szablon, żeby nie było zbyt pusto. 

Jeżeli używam kwiatów, to zazwyczaj dodaję też dużo listków. Część listków wycięłam wykrojnikiem, a część zrobiłam za pomocą stempli, które odbiłam tuszem do embossingu na kalce i posypałam brokatowym pudrem. Po rozgrzaniu pudru wycięłam listki nożyczkami. Im więcej elementów, tym praca jest ciekawsza. Dlatego dodałam jeszcze tekturki, które również ozdobiłam pudrem do embossingu.

Na koniec odbiłam gdzieniegdzie stemple tuszem permanentnym, pochlapałam i pokolorowałam nieco wokół kompozycji, dodając jej głębi. Białym gesso wybieliłam delikatnie niektóre elementy. Na matowy soft gel przykleiłam kulki, mikrokulki i brokat. Mój romantyczny i zwiewny layout jeszcze raz w całej okazałości prezentuje się następująco:


Gorąco zachęcam do odwiedzenia kanału Craft4You na Youtubie i dziękuję za dzisiejsze odwiedziny.

Poniżej zamieszczam listę użytych materiałów. 



Pozdrawiam,



Brak komentarzy: