24 kwietnia 2021

DELIKATNY LAYOUT - TIME TO SHINE

 


Witajcie.

Mój dzisiejszy projekt to warstwowy layout, którego wizja pojawiła się w mojej głowie jak tylko wzięłam w ręce nową kolekcję papierów od Stamperii - Journal. Właściwie była to jedna z wielu wizji...




Kolekcja utrzymana jest w tonacjach beży i brązów, ale jest też kilka kolorowych akcentów. Arkusz z motywami roślinnymi po prostu mnie zauroczył i musiałam wykorzystać go w pierwszej kolejności. Pojawiający się na nim miejscami róż postanowiłam podkreślić mgiełką Lindy's w przecudnym kolorze Cosmopolitan Pink. Ciężko jest na zdjęciu uchwycić jak przepięknie się mieni, ale mam nadzieję, że zauważycie ten blask.





Aby dopełnić całość dorzuciłam wstążkę w niemal identycznym kolorze, roślinne motywy z wykrojników Sizzix oraz napisy, które również są częścią kolekcji Journal.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:











Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia nowych wiosennych projektów.

Pozdrawiam




Brak komentarzy: