30 stycznia 2020

KARTKA W LEŚNYM KLIMACIE


Najnowsza kolekcja od Kaisercraft Enchanted zainspirowała mnie do stworzenia wielowarstwowej kartki w leśnym klimacie. Zapraszam do oglądania mojej inspiracji.

Kartka powstała z wielu warstw papierów z kolekcji Enchanted, kawałków stron starej książki, a także zafarbowanej Ecolinami gazy. W kilku miejscach umieściłam również chrobotek reniferowy w celu podkreślenia leśnego stylu mojej pracy. Do wykonania kompozycji użyłam die-cuts z tej samej kolekcji. Gotową kartkę pochlapałam białą mgiełką.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
Lindy's Stamp Gang Starburst Frozen Jack Frost 
Talens Ecoline Grass Green 676
Talens Ecoline Forest Green 656

PAPIERY I DODATKI:
Kaisercraft Enchanted Paper Collection
Kaisercraft Enchanted Die-cut

NARZĘDZIA:
Ranger Heat It Craft Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Aleene's Original Tacky Glue



Pozdrawiam serdecznie :)

 




Brak komentarzy: