25 stycznia 2020

ALBUM- LIVE IN THE MOMENT



Witam :)
Dzisiaj zapraszam na inspirację w której przygotowałam album z najnowszej kolekcji  Kaisercraft Grand Bazaar
Zapraszam dalej!


Wśród licznych nowości jakie znajdziecie w naszym sklepie chciałam Wam przybliżyć kolekcję Grand Bazaar. Skradła moje serce dzięki kolorystyce i fakturze papierów. Pomyślałam więc, że nic piękniej jej nie zareklamuje jak właśnie album;)
Dodatkowo ozdobiłam go Grand Bazaar Die-cut. Jak już wiecie uwielbiam stemple od Kaisercraft, więc nie mogło ich zabraknąć i w tej pracy :)













WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Grand Bazaar 6.5x6.5 cala


DODATKI
Elementy papierowe Grand Bazaar Die-cut
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Tiny Dot
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Grunged


MEDIA I KLEJENIE
Tusz Distress Oxide Walnut Stain
Arkusz kwadracików 3D 1.5mm
Klej Aleene's Original Tacky Glue 236ml

NARZĘDZIA
Nożyczki precyzyjne 4 calowe

Brak komentarzy: