4 lutego 2020

ZESTAW TRZECH KARTEK GRAND BAZAAR



Etniczne wzory najnowszej kolekcji Kaisercraft Grand Bazaar kojarzą się z dalekowschodnimi bazarami, mandalami i wzorzystą terakotą, zapachem przypraw i kadzidła, klimat ten zainspirował mnie do stworzenia zestawu trzech kartek. 

Kartki powstały z zestawu papierów Kaisercraft Grand Bazaar. Jedną z warstw każdej kartki stanowią tła, które przygotowałam na papierze akwarelowym. Najpierw na papier naniosłam wzór wykonany przy pomocy maski Kaisercraft  i pasty do embossingu, wzór posypywałam pudrami Ranger, a na koniec po stopieniu pudru nagrzewnicą, kolorowałam Ecolinami
Do wykonania kompozycji użyłam die-cuts z tej samej kolekcji. Gotową kartkę pochlapałam białą mgiełką.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
Lindy's Stamp Gang Starburst Frozen Jack Frost 
Talens Ecoline White 100
Talens Ecoline  Grass Green 676
Talens Ecoline Blue Green 640
Talens Ecoline Sepia 416
Talens Ecoline Sand Yellow 259
Talens Ecoline Yellow Ochre 227
Ranger Embossing Powder Rose Gold

PAPIERY I DODATKI:
Kaisercraft Grand Bazaar Paper Collection
Kaisercraft Grand Bazaar Die-cut

Ranger Heat It Craft Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Aleene's Original Tacky Glue



Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: