27 stycznia 2020

LO NA OKRĄGŁEJ BAZIE


Hej, bardzo lubię prace na okrągłej bazie, a dawno takiej nie robiłam, więc najwyższa pora to zmienić! Obok morskich, projekty w leśnym klimacie zdecydowanie należą do moich ulubionych. Zdecydowałam się na wykorzystanie patyków, odlewów, tekturek oraz papierów do stworzenia ciekawej kompozycji pod zdjęcie.
Na początku pokryłam dokładnie bazę białym gesso oraz pastą piaskową, aby uzyskać efekt chropowatej tekstury. Dodałam też wzór przez mini maskę od Tima Holtza. Gdy wszystko wyschło, pokolorowałam tło za pomocą pudrów Lindy's Stamp Gang - magical powders w odcieniach zieleni, pomarańczu i brązu. Wykorzystane papiery, to Kaisercraft - kolekcja Enchanted w tle oraz motyle wycięte z innego arkusza.


Wszystkim tekrurkom nadałam koloru i pięknego połysku dzięki pudrom do embossingu od Lindy's.





WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Enchanted
- Idyllic

MEDIA:
gesso białe 13arts
Crackle Accent Ranger
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Starbright Gold Green
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Byzantine Bronze
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Tannenbaum Green Gold
magicals Lindy's Stamp Gang Jingle Bells (zielony)
magical shaker Lindy's Stamp Gang Grab a Guy Gold


INNE:
stempel Kaisercraft
papierowe lalki Tim Holtz
set 9 maski Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue




Brak komentarzy: