23 lutego 2019

SZUFLADKI NA DROBIAZGI

Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was bazę MDF Kaisercraft Beyond The Page: Bookend Drawers. Lekko zmediowana, mocno ostemplowana.
Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!



Bazę w pierwszej kolejności pokryłam dwukrotnie białym gesso, następnie za pomocą maski Stargazer nałożyłam gel medium Multipurpose Medium na front bazy oraz jej bok.
Po dokładnym wyschnięciu nadałam jej koloru dzięki tuszom Distress Black SootPumice StoneVictorian Velvet oraz Dusty Concord


Frony szufladek okleiłam papierem 05  z kolekcji Mintay by Karola Witczak Secret Place. Brzegi potuszowałam Distress Pumice Stone. Mocowania szufladek to ćwieki Idea-Ology Ring Fasteners oraz metalowe uchwyty Treasures Metal Case Handle Brass

W ozdobieniu postawiłam na moje ukochane stemple!!! Uwielbiam te od Kaisercraft. W pracy wykorzystałam miedzy innymi Texture Clear Stamp Butterflies Clear Stamp Postmarks i niezawodne tusze  Archival



Pozdrawiam serdecznie :)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIER
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Secret Place
Papier 05

MEDIA
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Tusz Archival Jet Black
Tusz Archival Watering Can
Tusz Archival Cactus Flower
Mini tusz Distress Black Soot
Mini tusz Distress Pumice Stone
Tusz Distress Victorian Velvet
Tusz Distress Dusty Concord

DODATKI
Baza MDF Kaisercraft Beyond The Page: Bookend Drawers
Metalowe uchwyty Treasures Metal Case Handle Brass
Maska 6x6 Stargazer

STEMPLE 
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Butterflies
Stempel Kaisercraft  Clear Stamp Postmarks


Brak komentarzy: