26 czerwca 2018

SELEDYNOWO



Witajcie Kochani:),
dziś zapraszam Was na kartkę typu shaker box wykonaną z tylko jednego arkuszu papieru
z zestawu Kaisercraft - Memory Lane:).







Memory Lane to bardzo piękny, pastelowy zestaw papierów, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, bo są tam zarówno papiery brokatowe, foliowane, czy flokowane, oraz, co mnie najbardziej zainteresowało - przepiękne kwiatowe elementy do wycinania, które umieściłam na mojej pracy.
Kartka, jak to u mnie, dość prosta i szybka, gdzie głównym elementem jest okienko shaker boxa ozdobione przepiękną seledynową różą wyciętą z arkusza Misty Rose.
Z tego samego arkusza wycięłam panel kartki.
I tak oto wyszła mi kartka w tonacji seledynowo-białej złamana jedynie odcieniami fioletu
cekinowych kółeczek w pudełeczku shaker boxa:)











UŻYTE MATERIAŁY:
TUSZE:





miłego wtorku,

pozdrawiam ciepło:)



2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Superowa :) cudny kolor !!

alicethomas pisze...

Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are finding something to relax, caterpillar crossing walkthrough; santa kicker unblocked will be my best recommendation for you. Let’s play and get more deep relaxation!
Beside, you can try strategic tic tac toe unblocked , it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!